Po vjen një ndryshim i madh që do të tronditë botën e teknologjisë ashtu siç e njohim ne.
Në vitin 2019, fokusi ishte në mbledhjen e të dhënave mbi sjelljen e përdoruesit. Por në vitin 2020, vëmendja do të jetë në përkthimin e këtyre statistikave në pasqyra të veprueshme për të formuar lidhje autentike dhe të qëndrueshme me klientët.
Ju pëlqen apo jo, risia teknologjike është këtu për të qëndruar dhe ajo po rritet dhe po ndryshon nga dita. Ndërsa kërkesat e konsumatorit bëhen gjithnjë e më me ndikim në reklamimin dixhital, është thelbësore të qëndroni përpara këtyre njohjeve dhe tendencave, në mënyrë që të mos lihen pas.
Këto pesë tendenca kryesore do të përfshijnë pasqyrat e mëposhtme:
- Teknologjia e zërit do të lëvizë përtej “smart speaker-save” si “Alexa” e Amazon dhe do të mbyllë aftësitë e kërkimit vizual.
- Google do të mbetet platforma mbizotëruese e kërkimit, por disa konsumatorë mund të zhvendosen në platforma të tjera.
- Shërbimet tradicionale të TV do t’i humbasin klientët me parapagesw kundrejt shërbimeve me video-kërkese si Netflix dhe Hulu, duke bërë që reklamuesit të rishikojnë strategjitë e tyre.
- Shqetësimet për privatësinë do të bëjnë që media dhe platformat sociale të largohen nga praktikat e shënjestrimit të të dhënave që nuk do të priten mirë nga audienca e tyre.
- Baza e përdoruesve të Facebook do të vazhdojë të zvogëlohet dhe reklamuesit mund të ndjekin përfundimisht suitat.(Business Insider)
Geri Kolgega / SCAN