Qeveria e Francës po injekton më shumë se 8.8 miliardë dollarë për të shpëtuar industrinë e makinave të vendit nga humbjet e mëdha të bëra nga bllokimi si pasojë e virusit dhe dëshiron të përdorë krizën për ta bërë Francën prodhuesin numër 1 të automjeteve elektrike në Europë.
Konsumatorët mund të marrin deri në 12,000 euro nga qeveria për të blerë një makinë elektrike nën planin “historik” të zbuluar nga Presidenti Francez Emmanuel Macron.
“Vendi ynë nuk do të jetë i njëjtë pa markat e tij të shkëlqyera, Renault, Peugeot, Citroen,” tha Macron, duke dekretuar një “krizë të paparë” për industrinë që ka parë rënie të prodhimit më shumë se 90% vetëm në Francë.
Plani 8 miliardë i Macron përfshin një garanci të huasë qeveritare franceze prej 5 miliardë eurosh në diskutim për prodhuesin e automobilave Renault, por jo miliona që qeveria ka shpenzuar tashmë për pagesa të përkohshme të papunësisë për punonjësit e automjeteve të cilët qëndruan në shtëpi për javë të tëra.
Plani i ri përfshin subvencione qeveritare për të inkurajuar konsumatorët të heqin makinat e tyre të vjetra dhe të blejnë modele të emetimeve më të ulëta, dhe investime afatgjata në teknologji inovative. Macron vendosi një qëllim të prodhimit të 1 milion makinave elektrike në Francë deri në vitin 2025.
Plani i Macron duket ambicioz. Makinat me bateri janë akoma vetëm një pjesë e shitjeve automobilistike në Europë, megjithëse prodhuesit po përqendrohen në to për të përmbushur objektivat e emetimit të karbonit të Bashkimit Europian.
Industria e automjeteve në Francë punëson 400,000 njerëz dhe është një pjesë e madhe e sektorit të saj të prodhimit.